Thursday, July 06, 2006

Pertandingan Kentut Power

Pertandingan berprestij ini telah diadakan di rome Itali. dengan sebualat suara .Pihak pbb telah bersetuju menganjurkan pertandingan ini di sebuah bagunan terkenal yang dinamakan Colesseum. bangunan teater ini dibina daripada batu dan ditengah tengah colesseum itu terdapat sebuah pentas. pentas itu telah dihiasi dengan sebuah patung salib gergasi.

pertandingan akhir ini telah disertai 3 peserta terakhir iaitu Russia , Itali dan Malaysia. tanpa membuang masa ..kelihatan peserta pertama dari russia muncul dipentas. dengan berbadan sasa dia berdiri megah di atas pentas itu lali menunggeng buntutnya kearah penonton. bedebungggggg... begitu kuat bunyi kentut nya sehingga bangunan itu bergegar dan retak... woooooo semua penonton kagum dan gembira.

peserta kedua dari negara tuan rumah menuju ke pentas dengan angkuh dan garang. dia pun menonggeng buntutnya dan kentut. teeebbbaaboo...boom.. semua tiang tiang colleseum yang retak tadi runtuh dan kerusi yang diduduki penonton berderai. kira-kira 300 orang mengalami kecederaan dan meninggal. tepukan masih lagi bergemuruh..... nampaknyanya kejayaan pasti milik tuan rumah...

bagi mengakhiri pertandingan ini, maka muncullah peserta malaysia. seorang tua berkain pelikat lusuh dan kain lilit dikepalanya tersenyum rongak di hadapan penontan di atas pentas terbabit. " baliklah malaysia...baliklah malaysia.." kedengaran penonton mengejek dan memboo peserta malaysia itu.

pakcik itu pun membetulkan kain pelikatnya dan terdengar" SSHHUUEHH'', begitu perlahan lagi kentutnya, penonton mula bising dan melontar bekas minuman keatas peserta malaysia. tiba-tiba penonton tergamam... kelihatan patung salib bergerak . tangan patung salib dikiri dan kanan bergerak perlahan-lahan lalu menutup hidungnya sendiri. semua penonton mati keracunan.

MORAL* MALAYSIA MEMANG POWER

No comments:

Followers

Blog Archive

Stat Counter