Wednesday, July 05, 2006

Malu Giler

Ada satu Hari tu, Aku Kena Beli Bahan dapur Utk mak Aku Pasar .. Kawan Aku Tinggal dekat2 ngan situ..
So balik pada cerita.. Aku Bru Beli Beberapa bahan dapur... So Kawan aku ader telefon dia kata.. Dia nak gi pasar Jugak .. So aku Beli ar barang sambil tunggu .. sampai Satu ketika.. Aku nih jenis suka Main2.. So aku nampak ader sorang tuh sebijik badan dia dr belakang cam kawan aku.. So aku perlahan2 dkat ngan dia.. Aku Tutup Mata dia.. aku tanya dia "Cuba Teka Siapa nih?" dia Ckp "Enggak tau"(lbih kurang ar..) skali Usha Muka Boyan .. Ahh.. Aku trus Pecut lari Umah.. terpaksa Aku abaikan Beberapa Bahan.. Esok Hari Aku Kena Maki kawan Aku.. Sbb kawan aku ader kat belakang aku jer.. masa tuh memang aku malu gila..
Amik teladan dr citer nih..

No comments:

Followers

Blog Archive

Stat Counter